biuro@estopka.pltel. stacjonarny: 41 394 25 49
wyszukiwanie zaawansowane
Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna1 » Jak zamawiać
darmowa dostawa

Jak zamawiać

1. Wyszukanie produktów
2. Logowanie i rejestracja
3. Koszyk, wybór formy płatności i dostawy
4. Potwierdzenie zamówienia
5. Termin dostawy zamówienia 

 

 

Wyszukiwanie produktów

1. Sklep internetowy eStopka.pl oferuje szeroki wybór rajstop, skarpet, ozdób do włosów i biżuterii sztucznej. Interesujące  produkty możesz znaleźć:

  • przeglądając ofertę sklepu uporządkowaną wg kategori i podkategorii

  • przeglądając ofertę sklepu i korzystać z szeregu filtrów pozwalających dokładnie wyszukać interesujący produkt

  • przeglądając wyłącznie towary wybranego producenta  

  • korzystając z wyszukiwarki i wpisując w jej pole nazwę produktu, wyświetli się wtedy lista produktów, które odpowiadają zapytaniu.

2. Szczegółowy opis towaru możesz zobaczyć klikając w tytuł lub zdjęcie.Jeżeli zdecydujesz się na zakup danego produktu, kliknij w przycisk „dodaj do koszyka”.
3. Po przejściu do działu „Koszyk” można kontynuować zakupy klikając przycisk „powrót do zakupów”

 

Logowanie i rejestracja

1. Abyś mógł złożyć zamówienie na stronie eStopka.pl, nie musisz być zalogowany.Możesz zarejestrować się w naszym systemie, otrzymasz konto na którym będą przechowywane Twoje dane oraz zamówienia.
2. Zalety posiadania konta to:

  • dostęp do złożonych zamówień i łatwiejsze zakupy kolejnym razem,

  • rabaty dla  stałych klientów

  • szybsza informacja o nowościach i wyprzedażach

3. W celu rejestracji podaj wybrane przez siebie hasło, które będzie służyło do logowania się w sklepie estopka.pl oraz będzie chroniło Twoje dane osobowe. Na podane przez Ciebie konto pocztowe zostanie niezwłocznie wysłana informacja ze sklepu w formie linku, który należy kliknąć aby potwierdzić rejestrację w serwisie.
4. Zapisz się na nasz newsletter, dzięki któremu w pierwszej kolejności dowiesz się o atrakcyjnych promocjach i  wyprzedażach.  
Posiadając swój profil w naszym serwisie będziesz mógł samodzielnie poprawiać swoje dane adresowe i przeglądać historię swoich zamówień.
5.Przy kolejnych zakupach procedura logowania będzie znacznie uproszczona – wystarczy, że podasz swój adres e-mail oraz hasło.

Koszyk

1. Po przejściu do działu „Koszyk” możesz skorygować jego zawartość zmieniając liczbę produktów, usuwając je całkowicie z koszyka.   

2. Poniżej listy produktów umieszczonych w koszyku znajdziesz pole na wpisanie kodu rabatowego, który upoważnia do zniżek na zakupy w sklepie eStopka.pl Kody są rozdawane w trakcie różnego rodzaju akcji promocyjnych.
3. Będąc w dziale „Koszyk” zadecydujesz:

  • w jaki sposób zapłacisz za zamówienie: oferujemy możliwość płatności przy odbiorze towaru gotówką, wpłatę bezpośrednio na nasze konto oraz płatności elektroniczne realizowane przez Przelewy24.

  • w jaki sposób chcesz odebrać zamówienie: do wyboru masz dostawę Pocztą Polską, kurierem Pocztex, lub odbiór osobisty w siedzibie firmy.

  • na jaki adres powinna być wysłana paczka: jeżeli podany w koszyku adres doręczenia ma być inny, możesz go wprowadzić klikając w link „inny adres dostawy”.

4. Jeżeli wszystkie dane są poprawne i chcesz dokończyć zamówienie, wybierz przycisk „Złóż zamówienie”. Twoje zlecenie zostanie zapamiętane, otrzyma unikalny numer i będziesz je widział w „Moje zamówienia” w swoim profilu klienta.

 

Potwierdzenie zamówienia

1.Jeżeli wybierasz płatność za pobraniem i jesteś naszym nowym Klientem, pamiętaj o potwierdzeniu zamówienia. Na podany w czasie rejestracji adres e-mail otrzymasz od nas wiadomość, w której znajdziesz służący do tego link. Pamiętaj więc o sprawdzeniu swojej skrzynki – jeżeli nie potwierdzisz zamówienia, zostanie ono anulowane.
2.Przy płatności Przelewy24 zostaniesz przekierowany na stronę swojego banku i będziesz mógł dokonać wpłaty odpowiednich środków na nasze konto. Gdy tylko wpłynie do nas informacja o udanej płatności, zamówienie przyjmiemy do realizacji. 
3. Każdorazowo po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia. Brak takiej informacji oznacza, że zamówienie nie zostało zarejestrowane przez system, prosimy wtedy o kontakt z biurem obsługi klienta.
4. O przygotowywaniu przesyłki dla Ciebie zostaniesz poinformowany następnym e-mail  Zawiera on istotne dane, takie jak numer zlecenia, listę i ilość produktów, metoda płatności, metoda dostawy, adres dostawy. Jeżeli na tym etapie zauważysz błędy w zamówieniu wymagające korekty (np. niepoprawny adres dostawy) skontaktuj się z naszym biurem obsługo klienta.
5. Po odebraniu przygotowanej przesyłki przez przewoźnika do realizacji usługi dostawy, będzie wysłany do Ciebie ostatni e-mail powiadamiający o wysyłce przesyłki. Zawierał będzie  dane o adresie  wysyłki i numerze listu przewozowego. 
 

Termin dostawy zamówienia
1.  Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatności przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatności kartą lub wyborem opcji „za pobraniem”.

2. To, jak długo będziesz czekać na zamówiony towar zależy od dwóch czynników:

  • od terminu realizacji Twojego zamówienia (wyznacza go ten z produktów, którego sprowadzenie od dostawcy potrwa najdłużej)

  • oraz od czasu potrzebnego przewoźnikowi na doręczenie do Ciebie paczki

 3. Wszystkie terminy podawane w naszym serwisie dotyczą dni roboczych. 


Przejdź do strony głównej