biuro@estopka.pltel. stacjonarny: 41 394 25 49
wyszukiwanie zaawansowane
Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Jak zamawiać

Jak zamawiać

1. Wyszukanie produktów
2. Logowanie i rejestracja
3. Koszyk, wybór formy płatności i dostawy
4. Potwierdzenie zamówienia
5. Termin dostawy zamówienia 

 

 

Wyszukiwanie produktów

1. Sklep internetowy eStopka.pl oferuje szeroki wybór rajstop, skarpet, ozdób do włosów i biżuterii sztucznej. Interesujące  produkty możesz znaleźć:

  • przeglądając ofertę sklepu uporządkowaną wg kategori i podkategorii

  • przeglądając ofertę sklepu i korzystać z szeregu filtrów pozwalających dokładnie wyszukać interesujący produkt

  • przeglądając wyłącznie towary wybranego producenta  

  • korzystając z wyszukiwarki i wpisując w jej pole nazwę produktu, wyświetli się wtedy lista produktów, które odpowiadają zapytaniu.

2. Szczegółowy opis towaru możesz zobaczyć klikając w tytuł lub zdjęcie.Jeżeli zdecydujesz się na zakup danego produktu, kliknij w przycisk „dodaj do koszyka”.
3. Po przejściu do działu „Koszyk” można kontynuować zakupy klikając przycisk „powrót do zakupów”

 

Logowanie i rejestracja

1. Abyś mógł złożyć zamówienie na stronie eStopka.pl, nie musisz być zalogowany.Możesz zarejestrować się w naszym systemie, otrzymasz konto na którym będą przechowywane Twoje dane oraz zamówienia.
2. Zalety posiadania konta to:

  • dostęp do złożonych zamówień i łatwiejsze zakupy kolejnym razem,

  • rabaty dla  stałych klientów

  • szybsza informacja o nowościach i wyprzedażach

3. W celu rejestracji podaj wybrane przez siebie hasło, które będzie służyło do logowania się w sklepie estopka.pl oraz będzie chroniło Twoje dane osobowe. Na podane przez Ciebie konto pocztowe zostanie niezwłocznie wysłana informacja ze sklepu w formie linku, który należy kliknąć aby potwierdzić rejestrację w serwisie.
4. Zapisz się na nasz newsletter, dzięki któremu w pierwszej kolejności dowiesz się o atrakcyjnych promocjach i  wyprzedażach.  
Posiadając swój profil w naszym serwisie będziesz mógł samodzielnie poprawiać swoje dane adresowe i przeglądać historię swoich zamówień.
5.Przy kolejnych zakupach procedura logowania będzie znacznie uproszczona – wystarczy, że podasz swój adres e-mail oraz hasło.

Koszyk

1. Po przejściu do działu „Koszyk” możesz skorygować jego zawartość zmieniając liczbę produktów, usuwając je całkowicie z koszyka.   

2. Poniżej listy produktów umieszczonych w koszyku znajdziesz pole na wpisanie kodu rabatowego, który upoważnia do zniżek na zakupy w sklepie eStopka.pl Kody są rozdawane w trakcie różnego rodzaju akcji promocyjnych.
3. Będąc w dziale „Koszyk” zadecydujesz:

  • w jaki sposób zapłacisz za zamówienie: oferujemy możliwość płatności przy odbiorze towaru gotówką, wpłatę bezpośrednio na nasze konto oraz płatności elektroniczne realizowane przez Przelewy24.

  • w jaki sposób chcesz odebrać zamówienie: do wyboru masz dostawę Pocztą Polską, kurierem Pocztex, lub odbiór osobisty w siedzibie firmy.

  • na jaki adres powinna być wysłana paczka: jeżeli podany w koszyku adres doręczenia ma być inny, możesz go wprowadzić klikając w link „inny adres dostawy”.

4. Jeżeli wszystkie dane są poprawne i chcesz dokończyć zamówienie, wybierz przycisk „Złóż zamówienie”. Twoje zlecenie zostanie zapamiętane, otrzyma unikalny numer i będziesz je widział w „Moje zamówienia” w swoim profilu klienta.

 

Potwierdzenie zamówienia

1.Jeżeli wybierasz płatność za pobraniem i jesteś naszym nowym Klientem, pamiętaj o potwierdzeniu zamówienia. Na podany w czasie rejestracji adres e-mail otrzymasz od nas wiadomość, w której znajdziesz służący do tego link. Pamiętaj więc o sprawdzeniu swojej skrzynki – jeżeli nie potwierdzisz zamówienia, zostanie ono anulowane.
2.Przy płatności Przelewy24 zostaniesz przekierowany na stronę swojego banku i będziesz mógł dokonać wpłaty odpowiednich środków na nasze konto. Gdy tylko wpłynie do nas informacja o udanej płatności, zamówienie przyjmiemy do realizacji. 
3. Każdorazowo po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia. Brak takiej informacji oznacza, że zamówienie nie zostało zarejestrowane przez system, prosimy wtedy o kontakt z biurem obsługi klienta.
4. O przygotowywaniu przesyłki dla Ciebie zostaniesz poinformowany następnym e-mail  Zawiera on istotne dane, takie jak numer zlecenia, listę i ilość produktów, metoda płatności, metoda dostawy, adres dostawy. Jeżeli na tym etapie zauważysz błędy w zamówieniu wymagające korekty (np. niepoprawny adres dostawy) skontaktuj się z naszym biurem obsługo klienta.
5. Po odebraniu przygotowanej przesyłki przez przewoźnika do realizacji usługi dostawy, będzie wysłany do Ciebie ostatni e-mail powiadamiający o wysyłce przesyłki. Zawierał będzie  dane o adresie  wysyłki i numerze listu przewozowego. 
 

Termin dostawy zamówienia
1.  Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatności przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatności kartą lub wyborem opcji „za pobraniem”.

2. To, jak długo będziesz czekać na zamówiony towar zależy od dwóch czynników:

  • od terminu realizacji Twojego zamówienia (wyznacza go ten z produktów, którego sprowadzenie od dostawcy potrwa najdłużej)

  • oraz od czasu potrzebnego przewoźnikowi na doręczenie do Ciebie paczki

 3. Wszystkie terminy podawane w naszym serwisie dotyczą dni roboczych. 


Przejdź do strony głównej
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
ZGADZAM SIĘ